Smörgåstårta är mums

Hej kära godingar! Idag har jag varit i skolan och sytt hela dagen. Så härligt! Har hållt på med alla plagg som jag håller på att sy / konstruerar så känns ganska bra. Nu ska vi ner till mormor för hon fyller 80. Måste skynda mig! Är lite sådär för kom precis hem så har varit lite stressigt haha. Blir i alla fall mumsig smörgåstårta och senare ikväll blir det Sverige i Em-kval! Sweeet! Imorgon är det en ny skoldag, dock ganska ovanlig ändå. Vi ska se på något föredrag om politik och diskutera och grejer.
Hare så hörs vi! puss

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar