En Ginatricot outfit

Idag har jag, Annette och mamma varit en sväng till Lysekil. Jag lämnade ett par böcker på biblioteket och lite annat grejs. När vi kom hem satte jag och Annette oss o spelade Jeopardy på blip, mysigt! Nu har precis vi precis gjort middagen, haha, hemmagjord pizza ;D Det blir gott. Sedan är det kalas i Hunnebo som gäller. Min 12-åriga kusin Simon fyller.


Detta bär jag idag:
Tröja – Ginatricot
Leggins – Gina
Linne – Gina
Glasögon – Peppers

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Shopping/ My style, Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En Ginatricot outfit

  1. Frida skriver:

    sötnosen 🙂 ❤

  2. Bea skriver:

    sötis 😉 :*

Lämna en kommentar