JAG SKA SY EN HATT/mössa JAG SKA SY EN HATT/mössa JAG SKA SY EN HATT/mössa

Precis, exakt som rubriken berättar, så ska jag sy en hatt/mössa!!!! Hur har jag ingen aning om! Lite trix och fix så kan man nog få ihop en! Ska så småningom köpa materialet! Kanske inte blir särskilt varm, men ändå haha! Ska även köpa något som stödjer tyget om det nu blir ett tunt material! Jag är i alla fall jättepepp på detta! Vill sätta igång nu på stört! Och btw, GE MIG SKOLA VAFAAAN 😀

Något sånt här LIKNANDE hade jag tänkt mig.

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Design/ paintings by Marlo. Bokmärk permalänken.

En kommentar till JAG SKA SY EN HATT/mössa JAG SKA SY EN HATT/mössa JAG SKA SY EN HATT/mössa

  1. Frida skriver:

    Nice!!! :DDD Coolt att sy en möss/hatt!! :DD<3

Lämna en kommentar