7k

Fredrik är dum. Han har smittat mig. Jag har ont i halsen, snuvig och trött, seg, sur och gråtfärdig. Någon som vet vad världsrekordet e för den som nyst mest på ett dygn? Funderar på att slå det. Ska krypa ner under täcket. Se någon film. Vet inte vilken. Gillar att göra korta och osammanhängande meningar. Gör inte ni? Vargbröder hade inte kommit till biblioteket än. Jag frågade. Hon svarade att de inte fick in den på ett tag. Nu har jag bara två ord att säga. Fast man kan nog inte säga att ena är ett ord… Men i alla fall; dumma Fredrik. ):

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 7k

  1. Bea skriver:

    sluta upp med att va sjuk! jag har förslag på vad du kan se… FAME!!! xD men du verkar ju inte så pigg på den idén ^^) :*

  2. Frida skriver:

    åh när jag såg 7k tänkte jag på klassen, saknar den jättemycket 😥
    krya på dig sötnos ❤

Lämna en kommentar