Vardagssysslor

Sweeeet!
Var K-dag idag så idag har jag bara.. sovit i stort sätt! Haha nej, men jag blev lite förvånad att första gången jag vaknade på morgonen, så var den redan halv 12! :O Så jag skyndade mig upp. Lite ångest för halva dagen bara poff borta you know. Har i alla fall skissat lite kladdikludd klänningar. Sedan spelat lite piano. I love notarkivet.se. Har också nålat linningen på kjolen egrann och nu skall förmodligen jag och Annette se film. Blir maybe Harry Potter, Annette verkar vilja det. Jag är nog dock lite mer på Spindelmannen humör.

OCH IMORGON SLÄPPS VARGBRÖDER DEL 6 , OMG OMG OMG! Fasen om den är utlånad när jag kommer upp till biblioteket på kvällen… ):

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vardagssysslor

  1. Bea skriver:

    haha nämen, fick man inte se skissresultatet? :O ^^ yey film gillar vi 😀 ❤

    • marloo skriver:

      hihihihihihi nej 😀
      näämen har inte tagit kort än, får se om jag gör det hahhahahahah xD ❤

  2. Frida skriver:

    haha det känns som ni är lediga jätteofta nu 😦
    hahah film igen.. tröttnar ni aldrig ? xD ❤

  3. Frida skriver:

    håller med Bea, vill se resultatet!!! 😀 ledigt är gött att vara !! och film är skoj!! :D:D ❤

  4. Frida skriver:

    hahahahaha 😉 Caps is good, but irriterande ibland 😉 haha, får väl hänga med då 😉 haha ;D ❤

Lämna en kommentar