Movies

Igår var välrdens slappdag. Jag var trött och hade ont i huvudet och trodde att jag började bli sjuk! Jag såg på Sherlock Holmes, the Ugly truth och 1408, den var kinda weird.

Isen idag gick faktiskt förvånadsvärt bra, ramlade en gång men blev endaast lindriga skador! 😉 HAr ju konstaterat att jag inte kan stå i mål där is är inblandad iaf.. Hrrm…. Nu skall jag nog ta och se på en gråtfilm but i don’t know which.


Liten del av städningen nu oxå :O Skall i allaa fall begrava mig under täcket. Fryser som en nedfryst bäver! (fråga mig inte)

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Movies

  1. Frida skriver:

    oj du har ett golv marielle haha 😉
    fint blev det iaf 🙂 mår du bättre idag? ❤

Lämna en kommentar