Åååhh! Jag dör. Det finns inget alls att göra! Det är i såna här tillfällen man egentligen ska plugga, men nej, jag orkar verkligen itne! När denna vecka är slut så kan man andas ut. Då kan man bara ta det lugnt med resten, eller ja… Men det är ju tre arbeten som ska göras klara! Idag var det nationella i spanska,  hörförståelsen. Jag bryr mig faktiskt inte om det längre, jag är så sjukt trött på det! Skolan, alltså. Och jag längtar som en galning till Stockholm. Och till gymnasiet längtar jag också, och till torsdag för då blir det syslöjd igen! Tror jag ska döö så mycket jag längtar. Men hur många bryr sig egentligen om vad jag längtar till?
Haha , jaa.. jag är inte på så bra humör helt enkelt ;D kanske bäst att jag slutar skriva?

http://open.spotify.com/track/0CRJioCflddFvP2SLKZRyS <-ganska gammal, men har fortfarande Det och tröttnar aldrig. Basen är sjukt god, sitter inne i min brors rum och har beslagit hans högtalare. Jag har också bosatt i hans rum.

// maaarre

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Random. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar