Skor, skor, overknees strumpor, mössa och vantar!




Båda skorna är från skopunkten och resterande grejer från Cubus.
Älskar skorna, och ångrar mig inte ett dugg att jag köpte dem. Eller ja… har ju inte betalat de än hahaha… 😦

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Det här inlägget postades i Shopping/ My style. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skor, skor, overknees strumpor, mössa och vantar!

  1. Frida skriver:

    ÄLSKAR SKORNA!!!! attans att vi inte har samma storlek 😦 LYCKOST!!!!!<3

    de andra sakerna va superfina oxå!!! :DD

  2. Bea skriver:

    OMG! skitsnygga skor! 😀 det andra va najsiga marielle grejer också 😉 ❤

  3. Frida skriver:

    sv: Tack :DD<3

  4. Bea skriver:

    sv: damn ja, det har du rätt i ;O ^^ men hittade ett par stövlar som jag fick förra året av Eva, mammas kompis hehehehe bild kommer snart! 😀 och så såg jag ett par snygga jag funderar på att köpa (dock inte med klack) för har inga bra vinterskor xD <33

Kommentera

