Skor skor skor


Världens sötaste sko som man kan matcha till allt. I want them. I want them.  De kommer i alla fall från skopunkten.se.

Snygga as hell och en grym autumn- feeling ger dom. Från hm.com och jag är dessutom kär i dem.

Från bianco.se kommer dessa iögonfallande skor som man inte kan göra något annat än att älska.

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Det här inlägget postades i Shopping/ My style. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skor skor skor

  1. jennifer skriver:

    tusen tack 😀 ahh vad roligt! 😀 så skoj! var går du nånstans?
    och ja det är modedesigner jag vill bli 🙂 hmm vet inte riktigt vilken skola det blir men troligtvis någon iaf 🙂 själv?

  2. jennifer skriver:

    jaha okej 😀
    okej, va kul. har funderat på det men inte 100 kanske vill i borås eller kanske utomlands :S vi får helt enkelt se då 😀

  3. jennifer skriver:

    sv. ahh jag vill också bo i stockholm :S fast mm jag har inte bestämt mig än. tur att man kan tänka ett tag till 🙂

    haha ja det kanske vi gör 😀 skoj isf 🙂

  4. jennifer skriver:

    haha jo det hade vart roligt! 🙂 ska försöka komma ihåg ditt namn så får vi se nån gång 😉 hehe
    jo det är det jag menar, vet inte riktigt vad jag ska välja….
    menmen har viktigare att tänka på nu 🙂

Kommentera

