KONSTEN ATT KLADDA HARRY POTTER….

Igår så såg ju jag Harry Potter och fången från Azkaban så jag blev sugen på att måla så det blev.. Harry Potter och hans vänner. Jag sökte på Harry Potter och tog upp en bild, men det mesta blev ändå på måfå med tanke på att jag såg på filmen samtidigt så därför är den så olik HAHA och dålig (Jaaaa… jag måste ha en bortförklaring….)

Fast nu har jag bestämt mig att jag ska försöka att rita av kändisar eller random people :DD

Om marloo

Är en 16 årig tjej som går i ettan på skrädderi och design! Min dröm är att bli en framgångsrik modedesigner eftersom jag verkligen älskar att sy, skissa, skapa, och shoppa kläder! Haha. Så kommer förmodligen publicera en del skisser och skapelser här! Men också vardagsbetraktelser och annat onödigt! :D
Detta inlägg publicerades i Design/ paintings by Marlo, Vardagsbetraktelser. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till KONSTEN ATT KLADDA HARRY POTTER….

  1. Frida skriver:

    asfint juu 😀 ❤

  2. Bea skriver:

    det va ju snyggt din galning! 😀 ❤

  3. Bea skriver:

    hahah nä! på vilken bild menar du? jag tkr du e söt som vanligt 😉 ❤

Lämna en kommentar